Založ si blog

Pfizer, BioNTech a zázračná vakcína

Niekde som raz zachytil citát, že ,,človek, ktorý si nekladie otázky, akoby ani nežil“. Neviem , kto to povedal, ale páči sa mi. Ja som človek obyčajný, s malým o, nevzdelaný, ale zato veľmi zvedavý. A preto keď mám otázky, tak si pozerám všetky možné zdroje a informácie si potom overujem. Takto som dostal aj tip na alternatívnej scéne. A musím povedať, že čím viac skúmam, tým nachádzam viac otázok ako odpovedí. Ide mi o to, že ja nepoučiteľný a tvrdohlavý tvor mám stále akési pochybnosti o vakcíne proti Covidu a poznatky, ktoré zazneli na rádiu Infovojna mi moc na istote nepridali. Budem rád, ak sa mi k tomu vyjadrí niekto, kto tomu rozumie.

O čo ide? Hoďme si očko na stránku Pfizeru https://www.pfizer.sk. Napravo keď kliknete na Pfizer bojuje proti Covidu-19, dostanete sa do sekcie Novinky. Poďme si ju prečítať.

13.3.2020 Pfizer predstavuje 5 krokov v boji proti Covidu-19

Je to krátko po vypuknutí pandémie v Európe a Amerike. Okrem iného sa v tomto článku dá dozvedieť, že: „V súčasnej znepokojujúcej situácii sa Pfizer zaviazal podniknúť všetky možné kroky, aby sme reagovali na pandémiu COVID-19. Mnohé spoločnosti, Pfizer nie je výnimkou, pracujú na antivirotickej liečbe určenej nakazeným pacientom ako aj na nových vakcínach, ktoré infekcii predídu a zastavia šírenie ochorenia. Pfizer pracuje na vlastných antivirotikách, spoločne s BioNTech sme sa pustili do práce na prípadnej mRNA očkovacej látke proti koronavírusu.“ Alebo kúsok ďalej ,,Spoločnosť Pfizer sa zaväzuje k piatim krokom, ktoré vedcom pomôžu rýchlejšie vyvinúť liečbu a vakcíny na ochranu populácie pred touto eskalujúcou pandémiou a zároveň farmaceutický sektor lepšie pripravia na budúce globálne zdravotné krízy.“ V bode č.1 sa môžeme dočítať, že: ,,O tomto víruse vieme veľmi málo„.

17.3.2020 SPOLOČNOSŤ PFIZER A BIONTECH SA PUSTILI DO VÝVOJA VAKCÍNY PROTI COVID-19

Tu sa okrem iného môžeme dočítať: ,,Cieľom spolupráce je urýchliť vývoj prípadného programu očkovania prvou vakcínou svojho druhu BNT162 proti COVID-19 na báze mRNA. Klinické skúšania vakcíny by mali prebiehať od konca apríla 2020. Spolupráca napreduje rýchlo vďaka výskumu a vývoju, ktoré Pfizer a BioNTech odštartovali v roku 2018 prácou na vakcíne proti chrípke na báze mRNA.“ Vizionári vedia ako dlho im potrvá vyvinutie vakcíny proti novému vírusu (aspoň teda tak mi o koroni hovoria v TV). Ale tak možno iba ja tomu nerozumiem…

21.4.2020 List zdravotníkom

V tomto článku sa dočítame aj také, že: ,,Spoločnosť Pfizer zaisťuje dodávky svojich liekov, intenzívne pracuje na vývoji antivirotík a spolupodieľa sa na vývoji možnej vakcíny proti ochoreniu COVID-19.
V nedávnom 5-bodovom pláne Five Point Plan sme oznámili významné kroky, ktoré podnikáme na urýchlenie vývoja liečby a vakcíny proti SARS-CoV-2 vírusu
Ako zaisťujeme dodávky našich liekov
Dôsledne monitorujeme dodávanie našich liekov. Naši pracovníci vo výrobe a zásobovacích reťazcoch nepretržite pracujú na tom, aby boli lieky spoločnosti Pfizer aj naďalej pre pacientov k dispozícii.
Vypracovali sme zoznam liekov, ktoré sú v tomto období najdôležitejšie na liečbu pacientov s ochorením COVID-19. Zásoby mnohých týchto dôležitých liekov máme dostatočné.
“ Hmmm niečo mi uniklo? Zaspal som dobu? Alebo som už tak dlho nevidel TV, že mi uniklo, že máme lieky proti Covidu? Lebo na internete vidím, len humbuk okolo lieku zvanom Ivermectin. A ten teda vraj žiadna novinka nie je.

22.4.2020 Nemecký regulačný orgán schválil prvú klinickú štúdiu vakcíny


BioNTech SE Pfizer Inc. oznámili, že Paul-Ehrlich-Institut, nemecký regulačný orgán, schválil Fázu 1/2 klinického skúšania očkovacej látky proti infekcii COVID – 19. Ide o prvú klinickú štúdiu vakcíny (BNT162) zameranú proti COVID – 19 v Nemecku, ktorá bude taktiež súčasťou globálneho programu vývoja vakcín.

11.11.2020 DOHODA SPOLOČNOSTÍ PFIZER A BIONTECH O DODANÍ 200 MILIÓNOV KUSOV KANDIDÁTSKEJ VAKCÍNY BNT162B2 NA PRINCÍPE MRNA PROTI SARS-COV-2 DO EÚ

,,Pfizer (NYSE: PFE) a BioNTech SE (Nasdaq: BNTX) dnes oznámili, že s Európskou komisiou sa dohodli na dodaní 200 miliónov dávok experimentálnej (???) kandidátskej vakcíny BNT162b2 na báze mediátorovej RNA proti SARS-CoV-2 členským štátom Európskej únie a aj na možnom doobjednaní 100 miliónov dávok zo strany Európskej komisie. Odhadovaný dátum, keď sa vakcína začne dodávať, je koniec roka 2020 podľa úspešnosti v klinických štúdiách a schvaľovacích procesov regulačných orgánov.“

No a teraz tí, ktorí sa do farmácie vyznáte, by ste mi mohli hodiť komentár, aby som sa poučil. Je možné vynájsť vakcínu proti vírusu ,, o ktorom vieme veľmi málo“ za mesiac? Lebo 13.3.2020 Pfizer oznamuje, že sa pustil s BioNTechom do práce na očkovacej látke mRNA a 22.4.2020 ju už idú testovať. To mRNA chápem ako niečo nové. Píšu, že na tejto vakcíne pracujú už od roku 2018, proti chrípke. To by som potom viac chápal, ale tak ako povedal klasik, Covid-19 predsa nie je žiadna chripôčka, je to hnusoba. V TV sa vyjadrujú o koroni ako o ,,novom víruse“. Moja otázka teda je, dá sa teda vynájsť vakcína tak rýchlo ako to odkomunikoval Pfizer? A prečo keď už desať mesiacov pracujú na svojich liekoch, tak ich ešte nemáme? Ale vakcínu áno? A ako si mám vysvetliť slovné spojenie ,,experimentálna kandidátska vakcína“ ? Budem rád ak mi na to niekto múdry odpovie. Mne to celé nesedí a preto sa radšej zavakcínujem zdravým životným štýlom a vitamínmi.

Diablov experiment

08.04.2021

V nadväznosti na blog (https://lukas77s.blog.pravda.sk/2021/03/11/kolektivna-agresia/), v ktorom som popisoval dehumanizačné javy v spoločnosti, ktoré sa dejú keď ľudia podľahnú davovej psychóze a v ktorom som popísal jeden psychologický experiment, nad ktorým by sa mal každý zamyslieť, by som rád dal do pozornosti ďalší experiment, pre tých, ktorí nepoznajú. Diablov [...]

Odpustiť ≠ zabudnúť. Je to proces.

04.04.2021

Odpustenie je téma, ktorá je pre medziľudské vzťahy maximálne nevyhnutná. A teraz v čase pandémie vírusu, pandémie strachu, pandémie davovej psychózy, pandémie likvidovania medziľudských vzťahov, či v čase pandémie úplného ignorantstva, ale aj v čase slávenia Veľkej Noci, môže byť téma odpustenie o to dôležitejšia, pre ďalšie fungovanie našich vzťahov. Keď si [...]

Kolektívna agresia

11.03.2021

Jedna z knižiek, ktorým sa aktuálne venujem sa volá Přehled psychologie, preložené z nemeckého originálu Projekt Psychologie, vydanie piate. V Rakúsku doporučená ako učebnica pre stredné aj vysoké školy. Najnovšie ma v nej zaujala pasáž o kolektívnej agresii, celkom aktuálna téma. Obzvlášť závažné následky majú tie formy agresie, ktoré nie sú vyjadrované na rovine [...]

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 41436x
Priemerná čítanosť článkov: 3767x

Autor blogu

Kategórie